Ντένισον Κονσεισάο: «Ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα»


Ενθουσιασμένος που τη νέα χρονιά θα αγωνίζεται στους πρωταθλητές Ελλάδας εμφανίστηκε ο Ντένισον Κονσεισάο , το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ηρακλή, στις πρώτες του δηλώσεις στο επίσημο site του συλλόγου. «Είμαι ενθουσιασμένος που την νέα χρονιά θα παίζω στον Ηρακλή, την καλύτερη ομάδα του ελληνικού πρωταθλήματος. Ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της στην Ελλάδα και στην Ευρώπη όπως ακριβώς έκανα πέρυσι και με την ομάδα της Κηφισιάς. Εγώ προσωπικά θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω την νέα μου ομάδα». Αναφορικά με το τι γνωρίζει για τον Ηρακλή ο Βραζιλιάνος ακραίος τόνισε: «Ο Ηρακλής είναι από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Κάθε χρόνο η διοίκηση παίρνει καλούς παίκτες για να μπορεί να είναι στη κορυφή , πράγμα και που καταφέρνει όλα αυτά τα χρόνια. Απόδειξη η συμμετοχή του κάθε χρόνο στη κορυφαία Ευρωπαϊκή διοργάνωση του Τσάμπιονς Λιγκ. Ο Ηρακλής είναι μία ομάδα που παίζει σε υψηλό επίπεδο και χαίρομαι που τη νέα χρονιά θα ζήσω αυτήν την εμπειρία».
Όσο για τους λόγους για τους οποίους επέλεξε να έρθει στον Ηρακλή ο 29χρονος αθλητής επισήμανε: «Ήθελα να έρθω στον Ηρακλή γιατί είναι ένα πολύ οργανωμένο σωματείο με υψηλούς στόχους και καλό προπονητή. Με τον Κώστα Αρσενιάδη είχα τη τύχη να δουλέψω πέρυσι μαζί του και ξέρω πως είναι ένας καλός προπονητής. Γνωρίζω τη δουλειά που κάνει και περιμένω να έχουμε μία καλή συνεργασία και στον Ηρακλή. Τέλος μου αρέσει πολύ η Ελλάδα και χαίρομαι που θα μείνω για ένα ακόμα χρόνο».
Αναφορικά για τους στόχους του Ηρακλή ο Ντένισον Κονσεισάο είπε: «Πρώτος στόχος θα είναι σίγουρα να κατακτήσουμε και πάλι το πρωτάθλημα όπως τα δύο τελευταία χρόνια. Από εκεί και πέρα ελπίζω να έχουμε και μία εξαιρετική παρουσία στο Τσάμπιονς Λιγκ. Με σκληρή δουλειά και ομόνοια μέσα στην ομάδα μπορούμε να τα καταφέρουμε».
Σε ερώτηση για το αν είναι η πρώτη φορά που θα αγωνιστεί στην Ευρωπαϊκή διοργάνωση ο Βραζιλιάνος ακραίος τόνισε: «Όχι θα είναι η δεύτερη. Αγωνίστηκα στο Τσάμπιονς Λιγκ τη χρονιά 2006-07 με την Γερμανική Εβίβο Ντούρεν. Αυτή θα είναι η δεύτερη φορά που θα παίζω στον Τσάμπιονς Λιγκ και θα είναι μία σπουδαία ευκαιρία για μένα να γίνω ακόμα καλύτερος». Όσο για τις προσωπικές του φιλοδοξίες ο Ντένισον Κονσεισάο τόνισε: «Είμαι αισιόδοξος ότι θα έχω μία καλή χρονιά. Ξέρω ότι ο Ηρακλής θα έχει πέντε ξένους αλλά όλοι μπορούμε να φανούμε πολύτιμοι καθώς η ομάδα θα αγωνίζεται φέτος για τρεις διαφορετικούς στόχους πρωτάθλημα, κύπελλο και μία καλή πορεία στην Ευρώπη. Κάθε βοήθεια λοιπόν στον προπονητή θα είναι χρήσιμη. Ελπίζω να έχουμε όλοι μία καλή συνεργασία και να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Επειδή από τη φύση μου είμαι αισιόδοξος άνθρωπος αλλά και παθιασμένος με αυτό που κάνω όπως σχεδόν όλοι οι Βραζιλιάνοι αθλητές πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε και εγώ προσωπικά θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να είμαι αντάξιος των προσδοκιών του Ηρακλή αλλά και του προπονητή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in