Η Λαμία απέκλεισε τον ΠΑΟ και πήγε τελικό (stats, δηλώσεις)

Η Λαμία επικράτησε σε έναν συγκλονιστικό ημιτελικό του Παναθηναϊκού με 3-2 σετ (24-26, 25-21, 19-25, 30-28, 19-17) και προκρίθηκε στον τελικό του φάιναλ έιτ που γίνεται στη Σύρο.
Η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου «άντεξε» παρά τον τραυματισμό του Τσούροβιτς στις αρχές του τρίτου σετ και θα δώσει το «παρών» για δεύτερη φορά στην ιστορία της σε τελικό Κυπέλλου. Το 2007 είχε χάσει την Κούπα από τον Παναθηναϊκό και σήμερα πήρε μια άτυπη ρεβάνς...

ΓΣ Λαμία (Ανδρεόπουλος):
Μαρούλης 4 (3 μπλοκ), Χατζηηλιάδης 22 (20/39 επ., 1 μπλοκ, 67% υπ. - 44% άριστες), Κόβακς 13 (8/10 επ., 4 μπλοκ), Παντακίδης 6 (6/9 επ.), Σιμεούνοβιτς 28 (26/48 επ., 2 μπλοκ, 50% υπ. – 29% άριστες), Τσούροβιτς 7 (5/13 επ., 2 μπλοκ), Γκαράς -λ (82% υπ. - 59% άριστες) / Βλαχόπουλος, Ανάγνου 6 (4/11 επ., 2 μπλοκ), Σφενδυλάκης 3.
Παναθηναϊκός (Καζάζης)
: Ζουπάνης 9 (7/13 επ., 2 μπλοκ), Αγγελόπουλος 4 (3 μπλοκ), Πρωτοψάλτης 18 (18/39 επ., 78% υπ. - 59% άριστες), Γκορμπάτκοφ 16 (15/39 επ., 1 άσο), Κοτσιλιάνος 20 (18/36 επ., 1 μπλοκ, 50% υπ. - 24% άριστες), Πανταλέων 11 (6/13 επ., 4 μπλοκ), Δαρίδης -λ 75% υπ. - 39% άριστες / Πιπέργιας 2, Στίγγας.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΛΑΜΙΑΣ

Μετά το τέλος του αγώνα ο τεχνικός της Λαμίας,
Δημήτρης Ανδρεόπουλος, είπε: «Έχοντας φτάσει πια στον τελικό, θέλω να κάνω έναν μικρό απολογισμό για την πορεία της Λαμίας για να διαπιστώσουν όλοι κάτι. Μετράμε επτά συνεχόμενα χρόνια στην Α1, έχουμε προκριθεί σε δύο τελικούς Κυπέλλου, έχουμε μπει δυο φορές στα ημιτελικά του πρωταθλήματος και τέσσερις φορές έχουμε βγει Ευρώπη, εκ των οποίων τις δύο περάσαμε στην οκτάδα της διοργάνωσης. Ολα αυτά για επαρχιακά ομάδα δεν είναι λίγα. Στο τέλος θα… καταπιούμε και κανένα σπαθί. Είμαι υπερήφανος για τους παίκτες μου, για την ομάδα μου και πιστεύω ότι όλα αυτά που προανέφερα είναι ανταμοιβή των κόπων μας. Είναι λεβέντες όλοι οι παίκτες μου. Εγώ σήμερα μπορεί να έχασα μερικά χρόνια ζωής, αλλά αν κρίνετε από το πρόσωπό μου είμαι… φρέσκος και αντέχω. Έχω περάσει πολλά στη ζωή μου και στην καριέρα μου για να με επηρεάσουν τα αποτελέσματα των αγώνων».
Από τους παίκτες της Λαμίας, δακρυσμένος μίλησε στους δημοσιογράφους ο αχηγός
Θανάσης Μαρούλης, ο οποίος αφιέρωσε την πρόκριση στον άτυχο συμπαίκτη του Τσούροβιτς που τραυματίστηκε στις αρχές του τρίτου σετ και χάνει τον τελικό: «Γι’ αυτά τα ματς ζούμε και για τέτοιες νίκες που κάνουν ακόμα πιο μεγάλη την ομάδα μας. Είχαμε την τύχη με το μέρος μας γιατί ο Παναθηναϊκός ήταν πολύ καλύτερος στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά στο τέλος θεωρώ ότι εκτός από άτυχος ήταν και άτολμος. Αφιερώνω αυτή τη νίκη στον συμπαίκτη μας Τσούροβιτς, ο οποίος είχε την ατυχία να μην ζήσει τον μεγάλο τελικό. Θα τα δώσουμε όλα με όποιον αντίπαλο και αν παίξουμε για να του δώσουμε άλλα μια χαρά».
Ο
Γιάννης Παντακίδης, τόνισε: «Νομίζω ότι ήταν μια συνολική προσπάθεια και δεν υπάρχουν διακριθέντες. Όλοι παίξαμε για την ομάδα και όχι για τους εαυτούς μας και ίσως γι’ αυτό τα καταφέραμε στο τέλος. Νομίζω ότι ο Ανάγνου έκανε καλή δουλειά όταν χάσαμε τον Τσούροβιτς».
Ο
Γιώργος Σφενδυλάκης, σημείωσε: «Όλα τα παιδιά βάλαμε από ένα λιθαράκι για να φτάσουμε στον τελικό. Δεν ήρθαμε εδώ ούτε για διασκέδαση, ούτε για τουρισμό. Είχαμε έναν στόχο και πλέον στον τελικό θα τα παίξουμε όλα για όλα».
Ο
Δημήτρης Γκαράς, πρόσθεσε: «Είμαστε όλοι μαχητές και εξ αρχής είχαμε δώσει την υπόσχεση να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κάνουμε την ομάδα μας πιο γνωστή. Έχουμε κουραστεί να ακούμε ότι η Λαμία είναι απλά μια καλή ομάδα, αλλά έχει… ταβάνι. Θέλουμε να γράψουμε ιστορία και να μεγαλώσουμε αυτόν τον σύλλογο γιατί το αξίζει. Έχει ανθρώπους που βοηθούν πολύ και είναι αναγνώριση και για αυτούς και για εμάς».

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ

Καζάζης: «Φταίω και εγώ για τον αποκλεισμό…»

Απογοητευμένος από το αποτέλεσμα, αλλά υπερήφανος για την ομάδα του παρουσιάστηκε μετά τη λήξη του χαμένου ημιτελικού με τη Λαμία ο κόουτς του Παναθηναϊκού,
Δημήτρης Καζάζης. «Τα παιδιά σήμερα άξιζαν να περάσουν στον τελικό. Θα ήταν για αυτούς μια δικαίωση για όσα έχουν περάσει φέτος. Ευθύνη για την ήττα έχω και εγώ. Στεναχωριέμαι και λυπάμαι γιατί ήθελα οι αθλητές μου να χαρά την συμμετοχής σε έναν τελικό. Δυστυχώς στα κρίσιμα σημεία δεν τελειώσαμε τις μπάλες που έπρεπε. Παίζουμε με έναν έφηβο στην ομάδα και υπάρχει πολύ ένταση. Στο τέλος ένα δικό μου λάθος στέρησε από την ομάδα μου ένα πόντο».
Ο
Νίκος Ζουπάνη τόνισε: «Θέλαμε πολύ να πάρουμε τη νίκη και δώσαμε το 100%. Είχαμε πολλές ευκαιρίες που όμως δεν τις εκμεταλλευτήκαμε. Η εμφάνιση αυτή σίγουρα θα μας βοηθήσει για τη συνέχεια του πρωταθλήματος αφού σαν Παναθηναϊκός θα διεκδικήσουμε όλες τις πιθανότητες που μας απομένουν και θα κυνηγήσουμε την παραμονή στη μεγάλη κατηγορία».
Ο
Γιώργος Κοτσιλιάνος σχολίασε: «Κρίμα, πολύ κρίμα. Αξίζαμε κάτι περισσότερο. Θεωρώ ότι αδικηθήκαμε από τη διαιτησία στο τέλος του τέταρτου σετ αφού κάρφωσα μέσα και ο διαιτητής έδειξε άουτ σε σημείο που θα ξεφεύγαμε +3. Όπως και να έχει δώσαμε τον καλύτερο μας εαυτό και παίξαμε πολύ καλά. Αυτό κρατάμε και αυτό είναι το θετικό για τη συνέχεια που έχουμε στο πρωτάθλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LIVESCORE.in